osorterat

Tiden går - alltför snabbt.

Kategori: Allmänt

(null) 
(null)     
(null)     
(null)
Jag har väldigt dåligt samvete för uppdateringen av bloggen. Tiden bara rinner iväg och räcker inte till allt jag vill och borde göra. 
Det har redan hunnit bli senhöst. Inåt landet och i fjällen har det snöat rejält. Det är inte många plusgrader här vid kusten heller. Visst är det vackert men inte särskilt inbjudande när det gäller att sitta i solen och mysa. 

(null)
Men solsken är inte bara mysigt. För min del har den orsakat en del hudförändringar som måste åtgärdas. Jag har nu påbörjat en fyra veckor lång kur med Aldara. Förhoppningsvis ska det räcka med den, eller möjligen ytterligare en. Det har ju fungerat tidigare. 
Fortfarande vet jag inget mer om vad som händer när det gäller Asmas familj som ska utvisas. Det känns inte bra alls. Nu har jag i alla fall fått hjälp med att sätta på vinterdäck så jag kan åka upp till Koler och träffa dem. Det är lättare att kommunicera öga mot öga än att försöka förstå varandra i texter på svenska. 





Kommentera inlägget här: