osorterat

En bra helg

Kategori: Allmänt

(null)
(null)

(null)

(null)
Ett bra besked från "The Swedish fish" med ett personbästa och två finalplatser i helgen. Mycket lovande för framtiden. 
Jag tyckte att hennes tidigare coach Kathy mumlade nåt om olympiad när hon anslöt för att se Danikas "come back" i Irvine. Men jag kanske hörde fel. 

(null)

(null)

Uppvärmningarna början redan vid sjutiden på morgonen och folk har med sig det mesta för en hel dag. Jag såg t o m en gasolvärmare i ett av tälten. Mornar och kvällar är fortfarande rätt kalla. Jag är glad att jag packade ner min sommartäckjacka, den har jag behövt. 
De som går till final i de olika grenarna och åldersklasserna kan få vänta till fram emot 16-17 innan det är dags för ett avgörande. Så det blir dryga dagar. 


Kommentera inlägget här: