osorterat

Inte bara kul I dag

Kategori: Allmänt

Äldste sonen fyller år i morgon. Vi firade honom i förtid eftersom han är en upptagen man. Otroligt att man har ungar som hunnit bli medelålders män i karriären. ( Dottern räknas inte som medelålders ) 


Jag brukar inte bry mig särskilt mycket om ålder i vanliga fall men idag kändes den.

Det var inte Mickes fel. Utan bilvrakets, det vinröda du ser på bilden. I morse totalvägrade Cittran att ens dra igång startmotorn. Jag blev tvungen att stanna hemma och avboka ett par möten på direkten. Inte kul.

Batteriet är relativt nytt så det borde inte ha varit slut på strömmen. Men ingen vet vad det annars kan vara. Nu får den i alla fall stå på laddning till i morgon kväll då Martin kommer över igen och försöker få igång den.

Själv måste jag erkänna att jag bara är en gammal oteknisk tant som blir helt ställd och får ont i magen när sånt här händer. Bilar ska bara gå! Helst tanka och tvätta sig själv också.

Kommentera inlägget här: