osorterat

På tur

Kategori: Allmänt

Vackert höstväder lockade mig ut på en tur med husbilen. Jag gillar att köra bil så det blev en runda till Norrfjärden, Infjärden och slutligen ett kaffestopp vid Jävrefjärden.
Bilden från Jävre tycker jag sammanfattar årets sommar med fina utflykter, härligt väder och vackra vyer.
 
Tog en promenad och mötte en annan äventyrare på utflykt. Mysig typ.
 
Upptäckte att jag kört slut på gasol under sommaren. Visserligen har jag gjort många turer och haft värmen på under tre svala nätter, men ändå.
Det gick förstås att lösa, svärsonen hjälpte mig att fixa en ny. Säsongen är ju inte över än.  
 

KOMMENTARER:

  • Erics och Smillas Farmor säger:
    2016-09-09 | 09:05:24

    Roligt att det finns Igelkottar Jävre, vi har en Igelkottmamma med två ungar boendes i vår trädgård. Försök att övertala den att flytta till Änge för då flyttar ormen för ormar gillar ej Igelkottar😉

  • Erics och Smillas Farmor säger:
    2016-09-09 | 09:10:08

    Texten blev något rörig. Kan skylla på att vi redan har det jätte varmt. Kl 7.45 var det +21 grader. Rena rama Medelhavs temperaturen!

  • Henny säger:
    2016-09-09 | 09:19:21
    Bloggadress: http://osorterat.blogg.se

    Farmor, jag tänkte precis detsamma, men den var skygg och gömde sig snabbt i grönskan vid sidan om vägen.

  • FREEDOMtravel säger:
    2016-09-11 | 08:42:03
    Bloggadress: http://www.freedomtravel.se

    Söt liten taggig sak ute på promenad! :) Hälsningar från Elmia!

Kommentera inlägget här: