osorterat

Har du fyndat?

Kategori: Allmänt

Bokrean är inte längre ett sånt jättejippo som det var för några år sen. Då var det långa köer utanför bokhandeln när de öppnade sina dörrar vid midnatt. TV var där och filmade. Vi hade också fått hem reakataloger med posten för att kunna kryssa för fynden. Om jag minns rätt kunde man lämna in "önskelistor" i förväg så var det bara att hämta sin kasse sedan när rean startat.
Men visst kan det vara en bra idé att ta en runda i bokhandeln. I morgon ska jag ta mig en titt på utbudet. Böcker att bra att ha med på resor, att ge bort till present eller bara njuta av i den egna läsfåtöljen.
Någon, eller några, tänker tydligen göra det med mina böcker. Jag fick redovisningen från mitt förlag idag som visade att de sålt ett exemplar av boken "I denna ljuva sommartid" som gavs ut 2003. För tio år sedan alltså. Vem har påstått att böcker är färskvara ;-)
 
Kommentera inlägget här: