osorterat

Hemåt igen

Kategori: Allmänt

 
Det duggregnade hela förmiddan i dag så jag städade stugan, packade mina grejer och bar ut dem i husbilen. Då ringde telefonen, en nära bekant hade just anlänt till sin husvagn i Adolfström.
Jag var mentalt redan på väg så vi beslöt att ses en annan gång. Nu ångrar jag det och är rädd att jag var oartig. Jag får nog be om ursäkt när vi ses. 
Dagarna i stugan har gett mig både upplevelser och kondition. Jag är nöjd med mitt "tränings-läger", det har varit väldigt bra för både kropp och själ.
Nu ska dottern och hennes familj bo där över helgen och koppla av från alla måsten därhemma. Jag flyttar in hos vovven och hoppas han ger mig ledigt på lördagskväll.
Då är jag nämligen bjuden på en spännande träff med massor av kvinnor i olika åldrar.
  
Kommentera inlägget här: