osorterat

Ovärdeligt

Kategori: Allmänt

Regnet har vissa fördelar ändå. Nu när snön tinat bort har lingonris och mossa kommit fram igen. Perfekt när man vill göra något extra i en blomgrupp till exempel. Jag tog en vända till skogen och här ser du ett påbörjat projekt med mossa och ett par små enriskvistar med bär på.
 
Jag passade också på att ta med min nya väska för att fotografera den ute i naturen. Min man hade nästan hunnit göra den färdig, det fattades handtag och lite annat. I höst har herrarna på skinnkursen tagit hand om den och fixat det sista. Tänk vilka fina vänner!
 
 
Väskan är gjord av tunt och smidigt renskinn och helt sydd för hand. För mig är den dyrbarare än Gucci, Michael Kors, Vuitton, eller någon annan av de elegantaste märkesväskorna i modevärlden. Helt ovärderlig och dessutom väldigt "inne" just nu.
Mången tack till alla tomtegubbarna på skinnkursen som Sten var med i, och en extra stor kram till Folke Brännström och till Alf Söderlund. Den senare gjorde namnskylten som finns på väskan.
 
 

KOMMENTARER:

  • Birgitta säger:
    2015-11-30 | 17:48:39

    Åå så fin den är det förstår jag att den är extra värdefull för dig
    (ett minne)

  • Carlie säger:
    2015-12-03 | 16:10:42

    Men vad snygg, snyggare än någon märkesväska, och som sagt ovärderlig.

  • Bettan säger:
    2015-12-03 | 21:59:57

    Vilket vackert minne, och vilken kärlek det ligger i varje söm.

  • Kina säger:
    2015-12-06 | 20:26:16
    Bloggadress: http://kinasbetongpyssel.blogg.se

    Snyggt arrangemang tycker också om att göra lite sånt.

Kommentera inlägget här: