osorterat

En vecka senare

Kategori: Allmänt

(null)

Även om jag mest bara drabbades av hosta och snuva har karantänen känns lång och jobbig. Men det har gått en vecka då jag verkligen inte har orkat ta mig för någonting. All energi har varit som bortblåst och ett tag smakade till och med det dagliga kaffeintaget absolut ingenting. 
Det blev också nära till den dag jag skulle få fjärde dosen vaccin och jag började undra om jag verkligen skulle ta den så jag tog kontakt med Digitalen och fick chatta med en sjuksköterska. 
(null)


(null)

En dag fick jag sällskap av denna skönhet. Hon trivdes tydligen bra för hon kopplade av och sov största delen av tiden. Men här tror jag hon försökte charma till sig en go’bit av något slag. Kanske en bit av min pizza? 
Dagarna går och nu börjar mina symptom så sakta klinga av och jag har bokat fjärde dosen vaccin till mitten av april. Känns som om det blir bra. 


Kommentera inlägget här: