osorterat

Påsk

Kategori: Allmänt

(null)
Nu har jag fått min fjärde dos vaccin och biverkningarna var minimala. 

(null)
Jag lyckades hitta ett återbud i kön till nytt pass och fick, med en dags varsel, tid hos polisen i Piteå. Kön är för närvarande fem månader lång, tilli mitten av oktober!  Men polisen har lovat sätta in extra resurser efter påsk. 

(null)
Ungdomarna har påsklov och är nu uppe i fjällstugan. De har fått problem med skotern men är bra på att sysselsätta sig med annat. 
(null) 
Skönt med den nya tekniken då man kan både se och höra varandra trots avståndet. 

(null)
Jag är kattansvarig under tiden, ser till att Veiron får mat och vatten, plus en liten gosestund ibland. När jag åkte därifrån idag var han snabbt framme och ockuperade min solstol vid husväggen den lurifaxen. 

Kommentera inlägget här: