osorterat

Familjemiddag

Kategori: Allmänt

Det blev en härlig familjemiddag på Jössgården i Sjulsmark. Otroligt god mat och mysig omgivning. Ett ställe jag kan verkligen kan rekommendera. 
Synd bara att familjen i USA inte var med. Vi hade planerat att ha med dem via Internet, men jag glömde det i allt annat som hände. Vi får göra ett nytt försök att "ses" på julafton. 

(null)
Förutom en valfri upplevelse fick jag flera fina presenter av både barnen och barnbarnen som var med. 

(null)
en samling gamla foton och intervjuer med folk jag umgåtts med under årens lopp. 

(null)
en låda med utvalda godsaker från Lilla Skafferiet. 

(null)
kramar i massor

(null)          jag fick umgås med alla de närmaste, förutom amerikafamiljen då förstås. 

 
(null)
och jag fick den största talbok jag har sett. Det ska bli spännande att lyssna och läsa den. 




Kommentera inlägget här: