osorterat

Mode, mat och musik

Kategori: Allmänt

(null)
Min syster Christina och jag ingick i en grupp på åtta personer som visade hårmode och make up från Cao & Co och kläder från butiken Diva i Gallerian i Piteå. Jättekul att få bli fixad av proffs. 

(null)
När det jobbet var klart åt jag lunch på Nodo med syrran, hennes make och äldste son. 
Hade hoppats på hummersoppa och ett glas vitt vin. Tyvärr var soppan slut så det fick bli en enkel varm macka och vatten. Inget fel på det heller och mätt blev jag ju. 

(null)
På kvällen gick vi på konsert med Francis Goosens och en massa andra duktiga musiker och sångare/sångerskor. Helt otroligt vilka talangfulla människor det finns.

Vilken dag alltså! Jag åkte hemifrån vid 08,30 och var inte hemma förrän vid 23-tiden, full av nya intryck och med musiken ringande i huvudet när jag somnade.  

Kommentera inlägget här: