osorterat

2019

Kategori: Allmänt

(null)
En härlig påminnelse om nyåret 1999-2000. En snöglob som vi fick av Gennies föräldrar det året vi firade jul och nyår i Kalifornien. 

(null)
Att nu fira nyårskvällen på egen hand härhemma gick bra. Lite gott att äta och dricka och bingospel tillsammans med TV-underhållarna höll mig sysselsatt. 
Vid tolvslaget pratade jag med familjemedlemmarna både uppe i fjällstugan och i USA. Kul! Även om jag missade alla de pampiga fyrverkerierna här i byn.

(null) 
Nyårsdagens morgon bjöd på en ersättning, naturens eget färgglada fyrverkeri vid soluppgången. 

(null)
Ett nyhetslöfte jag gav mig själv var att försöka motionera mera och vara rädd om min hälsa. Det är ju lång ifrån självklart att man i min ålder ska ha tänderna i behåll och ben som orkar promenera. 

(null)
En ny "kicker" och start för gympa en gång i veckan ska nog hjälpa mig att hålla det löftet. 

Kommentera inlägget här: