osorterat

Det rullar

Kategori: Allmänt

(null)
Dagarna går snabbt, en vecka går i flygande fart. Alltid är det något som händer. 

(null)
Allt hamnar förstås inte på hemsidan, men till en viss del fungerar den som en sorts dagbok. Ett sätt att komma ihåg vad som hänt. 
Här var jag på ett välbesökt våffelcafe’ som Pro Jävre arrangerade i Hemmingsmark. Där underhöll Ingrid och John Karlsson med sång och musik tillsammans med Alf Söderlund. Vilken röst den kvinnan har!      

(null)
I dag lämnade jag min Polo Grålle på verkstan för service. Medan jag väntade träffades jag och två av mina systrar för ett fika på stan. 

(null)
Men det slutade med att jag körde en ny Golf hem för att använda över helgen. 
Förklaringen till det? När jag skulle hämta bilen var den inte servad. Ett misstag hade gjorts nånstans på vägen. Det var något med en nyckel som hamnat fel. 
Men bilfirman var generös och kompenserade med bl a gratis hyrbil fram till måndag då Golfen är högsta prioritet. Då får jag den t o m nytvättad, lovade de. 
Väldigt snällt tycker jag. Men fredag afton, drygt två mil hem och planerade aktiviteter med transporter under helgen. Det måste ju lösas på något sätt och bilfirman var ju den som orsakat problemet, så de kunde nog inte göra annat. 



Kommentera inlägget här: