osorterat

Nu rullar vi

Kategori: Allmänt

(null)
Den första övernattningen, mest för att kolla att allt viktigt fanns med, fick bli på Jävres nya ställplats. Toppenläge och toppenpris, endast 150 kr med el. Kommer att bli populärt i sommar. 
 
(null)
Nästa dag tog jag en tur till Pite Havsbad och promenerade fram till det nu så omdiskuterade nudistbadets vara eller inte vara. Men havet var alldeles för kallt för ett dopp. 
 
(null)
 
  
(null)
Vid det gamla färjeläget i Pitsund fick jag sällskap av både min äldste son, hans fru och deras vänner. Min syster C och hennes man kom också dit i sin mysiga husbil. 
 
(null)
Efter morgondagens utflykt till Västerbotten bör husbilen vara rätt utrustad och klar för besiktning.
Jag är glad att Micke hjälpte mig med gasolen och fick igång både spis och kylskåp. Förhoppningsvis klarar vi gasolkontrollen tack vare det. 
   
Kommentera inlägget här: