osorterat

Framme

Kategori: Allmänt

(null)
Vi blev två timmar försenade till Los Angeles men när vi väl kom oss iväg gick resan bra. Det var bara lite guppigt över Klippiga bergen.

(null)
Eftersom jag bokat SAS + ingick mat och dryck, riktiga glas och bestick. De senare gör en hel del för upplevelsen. 
Plusset innebär också mer plats för benen, två resväskor istället för en och gratis wi-FI.

(null)
Att fylla i formulär på utländska är inte alltid så lätt. En del glömmer till och med att titta på baksidan där man ska uppge vilka varor man har med sig. 
Men att hitta rätt,  lämna fingeravtryck, bli fotograferad och hämta ut bagaget gick alldeles utmärkt med hjälp av en vänlig man från assistansservice. 
Jag blev också slumpmässigt utplockad av tullen för koll om jag hade med mig förbjudna varor som kött, grönsaker eller frukt. Det hela tog förstås tid men utanför väntade sonen tålmodigt för att transportera mig hem till familjen. 

(null)
Nu har jag drygt fyrtio dagar på mig att njuta av klimatet i den här delen av världen innan det är dags för vårvinter och snömassorna hemmavid. 


Kommentera inlägget här: