osorterat

Burträsk

Kategori: Allmänt

(null)
En ny tripp på gång där jag och paret Viklund valde att ta ett första stopp med övernattning i Burträsk. Vi visste att de har en bra camping och fina omgivningar och jag ville passa på att hälsa på min svägerska Karin.

(null)
Campingen ligger alldeles vid hembygdsområdet, den vackra sjön  och nära kyrkan. En mysig miljö att sträva runt i. 

(null)
Det är alltid givande att prata med grannarna på en camping. Det holländska paret i den här husbilen har,  som du ser på kartan, gjort många resor med sin husbil bl a till Nordirland. 

(null)
Grönt och lummigt här trots den långa perioden av värme och torka i sommar. 

(null)
På kvällen fick vi desto mer nederbörd. Välkommet för bönder och andra odlare.  Men för mig var det inte så positivt, ovädret höll mig vaken ett par timmar medan det blåste och regnade som värst. 

Kommentera inlägget här: