osorterat

Årets första

Kategori: Allmänt

Vi är lyckligt lottade, vi som kan tillbringa en helg på mysiga Sikfors camping. För min del den första övernattningen för säsongen. Mulet och rätt kallt på förmiddagen, men efter lunch kom solen och värmen med +19 C i skuggan. Mycket  välkommet efter en vår med mest bara snö och kyla fram till nu. 

Vi är många som längtat efter en förändring och här är campingen i stort sett fullbelagd, husbilar och husvagnar i ungefär lika delar. 

Andra lockades också ut på äventyr. Dottern och hennes barn kom för att ha picknick med mig på campingen. Kul för både mig och ungarna.

Syster C och hennes man fick också besök, yngste sonen med fru hade grillen med och fixade middag. 
Vår yngste bror svängde också förbi en stund medan frugan vilade upp sig efter allt trädgårdsarbete därhemma. 
Nu hoppas jag och mina campinggrannar att det vackra vädret kommit för att stanna, gärna för en lång tid framåt men åtminstone ett par dagar till. 

Kommentera inlägget här: