osorterat

Inte bara bil

Kategori: Allmänt

Blir du uttråkad av allt mitt prat om bilbyte? Det är viktigt för mig just nu, men det händer mycket annat också. 

Den här veckan har jag t ex seniorgympa tillsammans med ett gäng härliga damer och en läsecirkel med både damer och herrar. Ett årsmöte står även det på på tisdagens schema. 
På onsdag ska jag och fyra andra pro-are stå för ett våffelcafe i byagården, torsdag ska jag skjutsa en väninna till sjukhuset och dess emellan hinna med en daglig promenad, datajobb, tvätt, lite städning och matlagning. 
Oftast dyker det även upp sånt som inte är planerat. Besök av barn, barnbarn och vänner, trevliga telefonsamtal mm. Livet rullar på.

En stor grej är naturligtvis vad som händer nu när min bil finns till salu på Blocket. 

.

Kommentera inlägget här: