osorterat

Vardag igen - men ändå inte

Kategori: Allmänt

Trött men mycket nöjd kom jag hem på måndagkväll. Jag ångrade verkligen inte att jag valde att åka charterbuss till Dalarna. Bussbolaget hade fixat ett intressant program med fin balans mellan aktiviteter och egentid. Det enda som var mindre bra var vädret. 

Tisdagsvädret i Norrbotten var ju desto bättre. Det blev en snabb uppackning, tvätt och matinköp innan jag tog mig ut i solen och värmen. Eftersom en nära släkting skulle vara med på studentbalen på Havsbadet fick det också bli en utflykt för att kika på "det vackra folket" på röda mattan. Såna Hollywoodfasoner hör ju inte till vardagen. 
Det avslutades med att jag blev bjuden på bakluckekaffe med syrran när vi väntade på att trafiken från Havsbsdet skulle lugna ner sig. 

Jag kan inte låta bli att lägga ut en bild eller två som komplement till inläggen. Ni som får dem på snedden får väl köra lite nackgympa eller strunta i bilderna.


KOMMENTARER:

  • Elly säger:
    2017-06-14 | 22:33:07


    Välkommen hem. Bilderna är inte på snedden , så vä /jeg sij grannlåtn som rättäst. <3

Kommentera inlägget här: