osorterat

Tyvärr mina vänner

Kategori: Allmänt

Mitt bloggprogram har uppenbara problem med att publicera bilder. Jag har fått veta att de visas "på sniskan" ibland, även om det ser rätt ut i mina apparater. 

Det känns förstås inte bra, men jag orkar inte lägga ner en massa tid på det heller.
Därför fortsätter jag att blogga med enbart text för er som kanske inte har anslutit er till Facebook. 
Ser jag att intresset för bloggen dalar får jag fundera på om det kan vara dags att lägga ner den helt. 

Är bilden rättvänd för dig? Jag testar så skriv gärna en kommentar.


Bilden är från gårdagens VIP-kväll på en av Piteås modebutiker. Vi var 27 damer som hämtades med buss, bjöds på förfriskningar, mannekänguppvisning och shopping.
Butiken var stängd för andra och jag såg nyfikna och avundsjuka blickar från folk som passerade utanför. Man kände sig som en Hollywoodfru. 
Klockan 21 gick bussen tillbaka och jag tror att vi alla hade minst en påse med oss hem. Antar att butiken gick med vinst trots allt de bjöd på.

KOMMENTARER:

  • Micke säger:
    2017-06-02 | 13:26:03

    På sniskan :)

  • Birgitta säger:
    2017-06-02 | 22:27:14

    På min telefon är bilden perfekt 🤗👌

  • FREEDOMtravel säger:
    2017-06-03 | 08:36:50
    Bloggadress: http://www.freedomtravel.se

    Rättvänd! (På min iPhone)

  • Christina säger:
    2017-06-03 | 21:49:49

    Sned

  • Christina säger:
    2017-06-03 | 21:49:51

    Sned

  • Elly. säger:
    2017-06-03 | 22:02:11


    På sniskan får väl hålla huvudet lite snett, blir nog bra.

Kommentera inlägget här: