osorterat

Firande

Kategori: Allmänt

Den 4 juli hade jag och familjen en del att fira. Jag klarade till exempel ett besök hos tandhygienisten utan problem och gav mig själv en klapp på axeln och en Garmin Navigator.

Äldsta barnbarnet Therese fyllde år och bjöd på kalas. Av mig fick hon ett olivträd eftersom hon älskar oliver och de har en stor härlig altan att ställa det på.
Det är alltid lika kul att träffa släktingar och bli uppdaterad om vad som hänt sen sist. Inte minst barnbarnen som gillar att busa med sina kusinbarn och deras kusiner.

Hos familjemedlemmarna i USA firade man samtidigt nationaldagen tillsammans med goda vänner. Det innebär en massa god mat, läckra donuts,  parader och fyrverkerier.

Sydney Haik, (t h på bilden) uppträdde och sjöng bland annat nationalsången på Balboa Bay Club innan hon och hennes familj kom för att fira med Danika, hennes familj och deras vänner. 

Dessutom hann jag själv fira syster B och hennes man som samma dag firade att de varit gifta i 53 år.

Kommentera inlägget här: