osorterat

Hemmadag och dalaresa

Kategori: Allmänt

Ute regnar det till och från så hundpromenader blir korta. Men inomhus finns alltid något att göra. Tvätt och småstädning, datajobb, söka telefonladdaren som är spårlöst borta, betala räkningar, göra en blomkålssoppa och planera morgondagen t ex.

Men jag har också gjort slag i saken och anmält mig till en resa.

En bussresa till Dalarna med besök på Zorngården, Dalhalla och TV-inspelningen med Kalle Moraeus med mera. 

Jag har tvekat, eftersom det blir i början på husbilssäsongen, men bestämde mig idag. Tur det, för nu finns det bara en enda plats kvar i bussen. 
Det ska bli kul att prova den typen av semester. De längre resor jag tidigare gjort i PRO:s regi, bl a till Gysinge, har varit jättetrevliga så jag ser fram mot den här nya erfarenheten med tillförsikt.

KOMMENTARER:

  • Ulf säger:
    2017-04-21 | 18:25:00

    Men så kul, bra beslut.

Kommentera inlägget här: