osorterat

Matfest och shopping

Kategori: Allmänt

     
Monica hade sin tävling under lördagen. Och jag hade en väldig tur, det pågick en matfestival i centrum av Umeå. Den och lite shopping blev perfekt sysselsättning för min del. 
Men efter en lång hotellfrukost var jag inte särskilt sugen på mer mat. Kul ändå att gå runt och se på utbudet. Det fanns australienska hamburgare gjord av vildsvin, krokodil, känguru och annat exotiskt kött, franska bakverk, polska maträtter, grekisk och amerikanskt, asiatiskt och jag vet inte vad.
Vädret var soligt och varmt och shoppingen gick som på räls. Det finns ju andra butiker i Umeå än vad vi har i vår egen lilla stad.
 
På "Flash" hittade jag det här: ett par marinblå snäva byxor och en V-ringad blus med ränder på längden, precis den stil som stylisten Hedvig tipsade mig om när jag var med på "Gör om mig" i augusti. Kände mig väldigt nöjd med mina fynd.
 

KOMMENTARER:

  • FREEDOMtravel säger:
    2016-09-21 | 22:20:46
    Bloggadress: http://www.freedomtravel.se

    Jättesnygg blus! Och väldigt duktigt att köpa ränder på "rätt" håll :)

Kommentera inlägget här: