osorterat

Inte som förr

Kategori: Allmänt

Livet består inte bara av lyckliga dagar i ett rosenrött skimmer, det innehåller även mörka stunder. I dag skulle min man ha fyllt 79 år, men inget är som förr.
På födelsedagar samlas alltid hela familjen, från de yngsta barnbarnsbarnen till de äldsta familjemedlemmarna för att fira. I år fick det bli ett besök på kyrkogården och ett fika på kvarnkaféet i byn istället.
Ändå ska jag inte klaga. Det finns så många som har det mycket värre. Jag är omgiven av familj, släktingar och vänner och jag vet att det kommer att kännas bättre i morgon.
 

KOMMENTARER:

  • Helena FREEDOMtravel säger:
    2016-08-13 | 08:36:47
    Bloggadress: http://www.freedomtravel.se

    Kan inte ens föreställa mig hur tungt det måste kännas ibland! Hoppas att det känns bättre idag och önskar en fin helg! Kram

  • Bror i SofieRo säger:
    2016-08-13 | 10:00:57

    Säkert svårt ibland - men snart så kommer dom fina stunderna att ta överhand!
    Sten finns alltid i våra tankar i vardagslivet och när man pusslar med något speciellt!
    Sköt om dej, vi behöver varandra och glädjas i vardagen!

  • Bettan och Jan säger:
    2016-08-13 | 10:29:39

    Du vet att det är bara att titta förbi och prata bort en stund, du är alltid välkommen. Skickar ett gäng styrkekramar till dig och familjen.

Kommentera inlägget här: