osorterat

Flerfaldigt höstlovsfika

Kategori: Allmänt

Jag liftade med dottern in till stan i dag. Både hon och jag hade lite ärenden att uträtta så det passade bra. Eftersom barnen har höstlov fixade vi också ett par guldkanter på rundan.
 
  
Ett var det nya kaféet Trend på Backeområdet. Större och läckrare än jag trott och med gott fikabröd. Stället fick tummen upp av både Eric, mig och Smilla.
Sen blev det besök på ABF och på CMiT för att fixa underskrifter på en närvarolista för att förhoppningsvis få en bidrag till en avslutad kurs.
Efteråt hämtade vi upp en del klädesplagg hos syrran på Mossen och där blev vi förstås kvar en stund då det bjöds på kaffe och äppelkaka.
Barnbarnen mina är mycket förtjusta i syrran som de kallar för sin extramormor. Det finns förstås en del likheter, men det är väl inte bara utseendet de går efter (hoppas jag) 
 
Foto: MA 
 
Kommentera inlägget här: