osorterat

Smak

Kategori: Allmänt

Så här kreativt har Bryggmans höstpyntat utanför sin handelsträdgård.
Snyggt? Ja det är väl en fråga om smak.
 
Entrén till butiken tyckte jag var väldigt fin. Inspirerad av den köpte jag några olika gröna växter och fortsatte sedan med att försöka få tag i nya gardiner till kök och matrum. Det kan behövas nu när det blir mer "innetid". Men det är inte lätt att hitta rätt.
 
 
Lånade t o m ett par av syster C och testar nu olika varianter. Inte lika djärvt som hos Bryggmans. Är jag alltför försiktig i färgval och mönster?
 

KOMMENTARER:

  • Gunilla säger:
    2013-09-27 | 22:08:02
    Bloggadress: http://Pixelcat.se

    Jag har skickat dig (= Sten) ett meddelande på Facebook. Cissi är här nästa vecka, och jag undrar om du vill vara med och träffas?

Kommentera inlägget här: