osorterat

Bra dag

Kategori: Allmänt


Den förvirrade morgonen övergick tack och lov till en rätt så normal dag med positiva inslag. Jag fick först ett mail från företaget Smartphoto som berättade att de haft strul med Postverket i Belgien (?) Medan jag läser det kommer maken in med dagens skörd från postlådan.
Däribland de fotoböcker jag beställt just hos Smartphoto, plus det Memory som barnbarnen i USA skulle ha fått i födelsedagspresent.
 

Memory består av bilder av barnbarnen själva, av släkten här i Sverige och lite annat som de lätt kan känna igen. Jag är jättenöjd med båda produkterna och ska se till att en av fotoböckerna kommer ner till "farfars" i Skåne och spelet till Ladera Ranch.
Själva börjar vi också så sakta känna att förkylningen ger med sig och idag har vi klarat oss utan siesta. Hopp om livet med andra ord.  

KOMMENTARER:

  • Birgitta säger:
    2012-02-27 | 23:12:46

    Ska bli kul att se dina fotoböcker, och få lite inspiration.....

    Sköt om er så ses vi snart.

  • Bettan och Jan säger:
    2012-02-28 | 00:29:39

    Roligt att det börjar vända, nu blir det bara bättre och bättre.

  • Marie säger:
    2012-02-28 | 08:48:33

    Hej!

    Men så tråkigt med sjukdomar och inställda resor. Hoppas att ni båda kryar på er ordentligt.

    Det blir bara ljuvligare här tills dess ni kan åka över. Själv längtar jag ihjäl mig efter min mor och far som kommer nästa vecka. Så inga turer till Böletrakterna med baciller ; )

    Så roligt med ett fotomemory! Det lät jätteroligt.

    Allt gott!

    Marie

  • syrran Christina säger:
    2012-02-28 | 10:53:01

    Lät kul med ett fotomemory, verkligen! Låter bra att ni är på G också! Hoppas nu bara att Eric kryar på sig snabbt och lätt... Kram

Kommentera inlägget här: