osorterat

Hjärnsläpp

Kategori: Allmänt


Hemma igen efter många varv kors och tvärs genom det stora varuhuset. Men nu är problemet med badrumsförvaringen löst, vi har fått tag i armaturer till de flesta av rummen, köpt lösa trådbackar, hittat en hurts för skrivaren samt fyndat lagom stora plastboxar för 39 kr/st (billiga eftersom de skulle utgå inom kort).
Givetvis följde det med lite annat också. Just nu har jag svårt att komma på vad. Hjärnan har tydligen kopplat bort efter allt tänkande i Haparanda.
Men jag känner mig väldigt nöjd med min morsdagspresent, en shoppingdag på IKEA. När jag kom hem väntade dessutom en vacker blomsteruppsättning från våra tre barn, trots att ett av dem finns i USA och den andre just nu firar på Mallorca. Men dottern hade ordnat med så vackra vita rosor från dem alla. Jag har mycket att vara tacksam för. 

KOMMENTARER:

  • Magnus säger:
    2011-05-29 | 21:51:56

    Grattulerar sa mycket pa mors dag!!!

    Den basta mamman man kan ha!

  • Monica säger:
    2011-05-29 | 21:58:44

    Instämmer med föregående talare! Kram

  • Bettan säger:
    2011-05-29 | 22:31:21

    Efter vi pratats vid uppskattar jag mina ikeakuddar ännu mer, tack för det ;-)

Kommentera inlägget här: